No to pierwsze pytanie.
1. Czy mogę anulować subskrypcję po kupnie wersji premium i dalej mieć tę wersję?
Tak! Po kupnie wersji Premium można spokojnie anulować SUBSKRYPCJĘ (a nie wersję premium). Po zrezygnowaniu z subskrypcji (patrz pyt. 3) premium będzie dalej obowiązywało, a po wygaśnięciu aplikacja przejdzie w tryb Free.
2. Co zrobić, żeby Spotify nie pobrało mi pieniędzy z konta po wygaśnięciu wersji premium?
Po prostu zrezygnować z subskrypcji wersji Premium. Tak jak pisałem, po rezygnacji pieniądze nie zostaną pobrane.
3. Jak anulować subskrypcję w Spotify?
- Logujemy się.
- Wchodzimy na https://www.spotify.com/pl/account/subscription/
- Klikamy na anuluj subskrypcję (zrezygnuj z subskrypcji).
- Przechodzimy przez cały formularz (m. in. wybieramy, że "próbujemy oszczędzać"), ciągle potwierdzamy, że chcemy zrezygnować.
- Zrezygnowaliśmy z subskrypcji wersji premium!
Tak wygląda status na stronie https://www.spotify.com/pl/account/subscription/ po zrezygnowaniu z subskrypcji:
Cały czas mamy Premium!
Pozdrawiam