Search

Aug 9, 2016

Klawiatura Microsoft Wired Keyboard 600 - 5 letni test i recenzja

W tej recenzji opiszę klawiaturę Microsoft Wired Keyboard 600 (dokładny model to MSK 1366). Kupiłem tę klawiaturę w styczniu 2012 roku, zatem minęło już prawie 5 lat. Używałem jej do wszystkiego - grania w gry, programowania, pisania prac dyplomowych. Myślę, że zasłużyła na recenzję po pięcioletnim okresie testowania. Recenzja będzie krótka i konkretna. Podzielę ją na podpunkty i każdy z nich ocenię w skali od 1 do 10.
1. Trwałość: 9/10
Nic się nie zepsuło i klawiatura działa tak samo jak podczas pierwszego podłączenia. Jedynym uszkodzeniem jest lekkie zdrapanie napisu "Shift":

Zawiasy się nie połamały:
Przewód nie został wyrwany (a kilka razy ciągnąłem, bo się zablokował):
Spacja nie lata na boki po 5. latach, żaden klawisz nie wypadł i nie trzeszczy. Nie mam pytań.

2. Cena: 10/10
Skoro klawiatura wytrzymała 5 lat i kosztowała 45 złotych, to ocena 10/10 się należy. Współczynnik cena/jakość jest znakomity.

Czy jest coś jeszcze do oceny? Ma klawisze multimedialne (nie korzystam) i przycisk kalkulatora, który często się przydaje. Generalnie jestem bardzo zadowolony i polecam zakup tej klawiatury. Powinna kosztować co najmniej 100 złotych.

10/10