Search

Jun 11, 2015

Pobieranie filmów z Internetu (Youtube etc.)

Od dawna szukam porządnego, darmowego "ściągacza" filmów z Youtube lub innych serwisów tego typu. Przez kilka miesięcy ściągnąłem chyba setkę takich aplikacji, ale jedna okazała się najlepsza. Jest to 4K Video Downloader. Pewnie niektórzy się niecierpliwią, więc od razu wstawię link do pobrania:
https://www.4kdownload.com/products/product-videodownloader/?r=free_license

Jest to program DARMOWY. Pojawiają się jakieś tam reklamy, ale w niczym nie przeszkadzają. Z Youtube można pobierać w jakości nawet 1080p w 60 klatkach na sekundę. Możliwe, że można pobrać w 4K, ale nie sprawdzałem nawet (jakoś mi to niepotrzebne). Po prostu kopiujecie link i wklejacie do programu. Tak to wygląda:

Można pobrać też samą ścieżkę audio, więc można sobie pobrać np. muzykę z Youtube:

Da się pobrać w dwóch formatach: MP4 i MKV. To chyba najpopularniejsze i najlepsze formaty, więc nie ma problemu z odtworzeniem - również na telewizorze poprzez odtwarzacze multimedialne (próbowałem).
Tak wygląda interfejs programu podczas pobierania. Prędkość pobierania z Youtube jest praktycznie 24h na dobę maksymalna i u mnie wynosi 2,1 MB/s.

Na powyższym zrzucie ekranowym widać również reklamę. Jak widać nie przeszkadza prawie w ogóle, a innych rodzajów reklam (np. pop-up) nie ma! Polecam programik - lekki i działa jak trzeba.
Jeszcze raz link:

Zapomniałem dodać, że dzięki temu programowi da się pobrać napisy do filmu z Youtube (w formacie .srt). To kolejny plus :).

Aktualizacja (16.05.2016; Jak pobrać wszystkie filmy z kanału na YouTube?):
Tym programem można automatycznie pobrać wszystkie filmy z kanału. Wystarczy wkleić (CTRL + V) link do kanału i program zacznie przetwarzać filmy do pobrania.


Pozdrawiam!